vrijdag 30 november 2012

Let it snow!

Op deze laatste dag van Art Every Day Month (zo jammer...) laat ik jullie een aantal foto's zien van waar ik mee bezig ben. Ik maak sneeuwkristallen omdat ik over minder dan twee weken een mini-workshop geef. (Als je zin hebt om te komen; het is tijdens Gouda bij Kaarslicht bij de kraam van Creatief Gouda. En ik ben niet de enige! Er zijn nog een aantal mensen van Creatief Gouda die daar een gratis mini-workshop geven.)

At the end of Art Every Day Month (so sad...) I will show you lots of photos of what I'm working on. I'm making lot's of snow crystals, because I'm going to give a mini workshop in less than two weeks! 






Leuk en makkelijk! Het is tenslotte maar een mini-workshop!
Nice and easy! It is just a mini workshop after all!

Op de laatste dag van november wil ik (nogmaals) iedereen bedanken voor hun steun deze afgelopen maand en ik hoop jullie hier weer terug te zien!

At this last day of november I (again) want to thank everyone for their support throughout this month and I really hope to see you here again!

2 opmerkingen:

  1. Beautiful, pure and healing crystals and I like title of your post 'Let it snow'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn mooi, Anoeska! Ik hoop dat alles weer goed met je gaat en dat je een heerlijke Kerst zult hebben. En natuurlijk ook heerlijk veel voorpret!
    Liefs, Kyra

    BeantwoordenVerwijderen