donderdag 1 november 2012

Dia de los muertos

Al jaren zie ik rond deze dagen op allerlei blogs 'dia de los muertos' voorbij komen. En al jaren denk ik 'Daar wil ik ook iets mee doen', om het dan vervolgens nooit te doen... Maar nu is het dan eindelijk zover, mede geholpen door de KRO die door de reclames voor hun programma 'Ode aan de doden' mij herinnerde aan deze dag. Eerst maakte ik een stempeltje.

Van een afdruk van de stempel maakte ik een klein kaartje... Gewoon voor de leuk. Je moet je stempel tenslotte toch proberen?!

Hierna maakte ik nog een tekening in mijn schetsboek.
Ik moet eerlijk zeggen dat het eigenlijk niks voor mij is, schedels en zo... Maar toch vond ik deze wel heel leuk om te maken... En dat terwijl er de laatste tijd niet veel uit mijn handen komt. Ach, verandering van spijs doet eten zeggen ze toch?




1 opmerking:

  1. Wat leuk! en wat goed dat je het nu eindelijk gedaan hebt. Ik heb precies hetzelfde, en dit jaar ook nog niets gedaan :-). Misschien morgen, haha. Ik vind je schedel echt mooi geworden.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen