vrijdag 9 november 2012

AEDM #9

Vandaag niet zoveel tijd dus maakte ik iets wat niet zoveel tijd kostte en wat ik op de bank kon doen. Een zentangle! Van mijn man kreeg ik ook het boek 'One zentangle a day' van Beckah Krahula (een van de drie boeken die ik van hem kreeg). Vandaag deed ik dag 1. Ik ben van plan om het regelmatig te doen, niet elke dag... Er is nog zoveel ander leuks wat ik wil maken! ;-)

Today I didn't have much time so I made something quick and easy on the couch. A zentangle! My husband gave me the book 'One zentangle a day' van Beckah Krahula (one of three books he gave me). Today I started with day 1. I intend to do a zentangle on a regular basis, but not every day... Since there are so many other things I want to create! ;-)


2 opmerkingen:

  1. dat kan ik ook wel weer eens gaan doen, is bij echt al eeuwen geleden, ik vind het heel rustgevend.

    Fijn weekend

    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha--I think I started something here! Yay! Great tile! This is such a fun book!

    BeantwoordenVerwijderen