zaterdag 10 november 2012

AEDM #10

Alweer 10 dagen bezig. Het gaat me gelukkig makkelijk af. Ik heb het idee dat ik nog makkelijk twee maanden elke dag iets kan creëren... Maar we gaan niet pushen natuurlijk...
Vandaag maakte ik weer een stempel, ik blijf dit elke keer gewoon weer zo leuk vinden! Het is wederom een stempel geinspireerd door Geninne Zlatkis, uiteraard een vogel (haar handelsmerk ;-)
10 days already. Luckily it comes easy to me. I've got the feeling that I could do this every day for another two months... But I don't want to push it...
Today I carved another stamp, I still think this is so much fun to do! Again the stamp is inspired by Geninne Zlatkis, obviously a bird (her trademark ;-)
Ik vind hem leuk!
I think it's cute!

5 opmerkingen:

  1. Leukerd.
    Ben benieuwd naar je derde boek! De eerste twee staan al op mijn lijstje bij de Sint :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your stamp! I am just learning to carve stamps - they are so fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh cute!! I love it--would love to play with colors on this! So cool you can carve stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very VERY cute! I have never even considered carving a stamp. Perhaps you are inspiring something new in me!! Woo hoo!

    BeantwoordenVerwijderen