vrijdag 2 november 2012

Art Every Day


Gister was ik de maand november al voortvarend begonnen, op creatief gebied in ieder geval. Vandaag las ik deze blogpost van Kirstin Dudish waarin zij vertelde dat ze mee doet aan Art Every Day Month. Nieuwsgierig als ik ben ging ik zelf naar de blog Creative Every Day die nu in november dus AEDM host. Op haar blog kun je lezen hoe ze ooit zover is gekomen. Hier volstaat het om te zeggen dat het mij een leuke uitdaging leek om na de goede start van gister weer in het dagelijkse creatieve ritme te komen.

Ik ga de uitdaging met mijzelf dus aan!
Deze maand november ga ik elke dag iets creatiefs doen. Dat kan zijn; tekenen, schilderen, kleien, fotograferen, stempels maken, noem het maar op.
Gister begonnen met een waterverf tekening en een stempel, vandaag ga ik verder met een oude liefde van me (die roest niet!); zentangle.

Een tijdje geleden ontdekte ik op de zentangle-website een tangle genaamd Mooka. Deze is geinspireerd door het werk van Alfons Mucha, klik.
Dit is mijn Mooka: (Met mijn excuses voor de ontzettend slechte foto, het lijkt wel nacht hier!)
Tot morgen!!

1 opmerking: