maandag 26 november 2012

I'm back!

Vandaag is het alweer dag 26 van 'art every day month' en ik heb 6 dagen gemist door ziek te zijn en een korte ziekenhuisopname... Maar ik ben er weer met kleine stapjes op creatief gebied.
Voor vandaag maakte ik deze zentangle. Heerlijk rustgevend!

Today it's art every day month #26 and I missed 6 days due to being sick and being in the hospital for a few days... But I'm back. Taking babysteps on doing 'art' again. For today I made this zentangle inspired art. It's just so relaxing!


5 opmerkingen:

  1. Oei, ik hoop dat het niks ergs was en je weer helemaal beter bent!
    Je zentangle is mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sterkte met je herstel!! een supermooi 'klein stapje' vandaag hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Glad you are on the mend... an interesting piece today :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he meis, wat naar! niets ernstigs hoop ik? dikke pakkerd voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een warme ijsberenknuffel. Wees lief voor jezelf.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen