zaterdag 2 maart 2013

Bezoek! / Visitor!

Afgelopen vrijdag kwam 'de Sierkip' bij mij langs om stempels te maken. Ze had het al wel eens eerder gedaan, maar dan met een hobbymesje. Vrijdag gingen we aan de slag met een gutsje, wat toch veel handiger werkt. Deze maakte de Sierkip.
Last friday 'de Sierkip' came over to make some rubber stamps. She had already done it before with a craft knife. Now we used a lino cutter, much easier. These two below were made by 'de Sierkip'.
En ikzelf rommelde ook nog wat aan... ;-) Ik had niet zoveel inspiratie dus ik maakte een stempel van een doedeltje en een stempel van een gezichtje dat ik al eerder tekende.
I did something as well... ;-) I didn't have much inspiration so I made a stamp of one of my favorite doodles and a stamp of a face I made earlier.

Na de stempels zijn we nog even aan de slag gegaan met lino. Het was de eerste keer voor de Sierkip. Maar ik ben bang dat ik verantwoordelijk ben voor een nieuwe verslaving...
De vis hieronder is het resultaat!
After stamp carving we did some lino cutting. It was the first time for 'de Sierkip'. I am afraid that I'm responsible for a new addiction...
The fish is the result of an afternoon carving.
Ik heb wat rustiger aan gedaan vandaag en tekende alleen nog maar. Dit is mijn nieuwe projectje. Ik hoop dat het wordt zoals ik het in mijn hoofd heb. Spannend. Volgende week kan ik er pas weer verder mee. (Hoop ik...) 
I decided to take it easy and only did this drawing. My new lino project. I hope it will work out the way I planned. Exciting! I can start carving next week. (I hope...)
'Sierkip' dank je wel voor je gezelligheid en het lekkers! Ik vond het een erg geslaagde dag!
'Sierkip' thanks for a great day!

4 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n workshoppie met De Sierkip.
    Ik ben ook benieuwd naar je nieuwe projectje met de vogel! Heb je die zelf getekend?

    Overigens heb je wel een prachtige verzameling boeken die ik voorbij zie komen. Ik heb er nu zelf ook eentje gekocht (o.a. door jouw advies) en die bloemenmotieven zijn ook prachtig. Heerlijk al die inspiratie! Dankje.

    En als je naar de Craftorij gaat, waarschuw je me dan? Dan kom ik ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!! Voor mij is het toch iets te ver weg.. misschien eens tijdens een kleine ds-dag ;-) Je tekening is prachtig zeg!! fijne zondag! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, wat leuk dat je er al een post over geplaatst hebt. Ik heb ook een heel erg gezellige en leerzame dag gehad, jij ook heel erg bedankt! Ik vrees ook voor een nieuwe verslaving, ik heb er zelfs over gedroomd, haha!
    Binnenkort dus even shoppen... Wordt vervolgd... ;) Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen