dinsdag 12 maart 2013

Boekselen / Altered Text

Ik beloofde jullie al meer boeksels. Dus hier zijn ze!
De dagen na de workshop van Loes Vork maakte ik een paar pagina's. Het is best een beetje verslavend.
I promised you guys some more altered text. So here we go!
After I did the workshop at Loes Vork I made some more pages the day after. It's a bit addictive...
Je kunt een heleboel verschillende technieken gebruiken. Loes gaf ons een boekje met verschillende opdrachten die ik allemaal aan het proberen ben. Op deze pagina maakte ik zentangles. Altijd leuk om te doen!
You can use lots of different techniques! Loes gave us a little booklet full of prompts. On this page I made some zentangles, that's always a lot of fun!
Hier gebuikte ik woorden van de pagina die er uit sprongen voor mij. Ik maakte een tekening die bij de woorden past. (Er staat; Ik ben blij en vrolijk dus blijf ik vrolijk.)
Here I used some words from the page that spoke to me and made a drawing that fitted the words. (It says; I'm cheerfull and happy so I stay happy.)
Op deze pagina 'vond' ik de woorden 'keurig netjes' dus maakte ik een keurig nette pagina ;-)
On this page I used the words 'Keurig netjes' (very decent) to make a decent page ;-)

Bij dit laatste boeksel omcirkelde ik alle P'tjes en ik tekende twee grote p'tjes om de pagina te versieren. Grappige hiervan is dat je hier zesentwintig pagina's mee kan vullen. ;-)
On this last page I 'framed' all the P's that were on this page and made large P's to decorate the page. Fun thing about this page is that you can do this twenty-six times. ;-)

Zo nu ga ik weer snel verder, ik heb nog genoeg ideetjes!
I'm off to make more pages, still have lots of ideas!




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Heerlijk creatief ben je bezig geweest en ik snap helemaal dat je na zo'n workshop door wilt blijven gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooi zeg!! vooral de zentangels, lijkt wel bijna of het zo gedrukt is, prachtig! Lijkt me erg leuk om te doen, die opdrachtjes!

    BeantwoordenVerwijderen