zaterdag 16 maart 2013

Whimsy and Wonder

Jippie! Eindelijk ben ik bij het eind van les een ;-) Nee grapjes, het is wel het einde van de eerste les van de Whimsy and Wonder cursus van Alisa Burke, maar ik vond het niet erg dat ik er lang over deed. Ik vond de les juist zo leuk dat ik er lekker lang de tijd voor heb genomen.
Yay! I finally made it to the end of lesson one ;-) Just kidding, it is the end of lesson one from Alisa Burkes Whimsy and Wonder class, but it wasn't hard at all. I enjoyed this first lesson so much that I just took my time.

Ik maakte... / I did... 
... een tekening met mijn niet-dominante hand van het Barbie-paard waar ik als kind vroeger mee speelde. Ik was echt helemaal weg van dat paard!
... a drawing with my non-dominant hand of my Barbies horse from when I was a kid. Loved to play with that horse! 
... een tekening van een plek waar ik graag zou zijn. Een prachtig eilandje midden in de oceaan, een klein hutje en de ondergaande zon. Wat kan een meisje zich nog meer wensen?
... a drawing of a place where I want to be. A lovely island in the ocean, a little cabin and a setting sun. What more could a girl want?
... en als laatst maakte ik een tekening van mijzelf als een filmpersonage wat ik graag zou willen zijn.
... and last but not least, a drawing from me as a movie character I would like to be. 

Weet jij wie ik ben???
Do you know who I am???


1 opmerking:

  1. Met je niet dominante hand... dat is dan toch heel goed gelukt! Oké, de 2 anderen zijn wel duidelijk met een vaste hand, heel mooi! De vrouwelijke Robin Hood?? Ben druk aan het oefenen op papier... wacht met smart op de 1e van de maand, dan naar Heutink én De Craftorij... ;)

    BeantwoordenVerwijderen