zondag 17 februari 2013

Meer lino/ more lino

Woensdag schreef ik het al... Het linosnijden de dag ervoor was zo leuk geweest dat ik woensdag ineens zelf de spullen aan het afrekenen was. Ideeën te over! Van de week er even rustig voor gaan zitten. En toen kwam zomaar ineens dit schatje te voorschijn!
On wednesday I already told you that linocutting the day before was absolutely great and I found myself buying the stuff I need... Lots of ideas! So I sat down to carve this week. Suddenly this cutie showed himself!

Het schatje was wel een beetje eenzaam... Dus de dag erna nog even op de achtergrond een deel van zijn moeder erbij gegutst. Zie je het verschil? Hij is ineens een stuk gelukkiger! ;-)
The cutie was a bit lonely though... So the day afterwords I carved part of his mum in the picture. See the difference? Suddenly he seems a lot happier! ;-)
Zo leuk om te doen!
Love doing this!

Dutchies: Hebben jullie je al opgegeven voor mijn workshop stempels maken? Het kan nog steeds! Ik heb nog plek op vrijdag 1 maart en op zaterdag 2 maart. Het wordt echt heel leuk!

3 opmerkingen:

  1. Prachtig!!! Je Lady Valentine is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kijk en dat vind ik nou zo knap. Het idee om die strepen op de achtergrond te maken, het lijkt zo simpel maar je moet er maar opkomen.

    BeantwoordenVerwijderen