woensdag 4 januari 2012

Menukaartjes


Kerst is alweer even geleden... Maar deze menukaartjes maakte ik voor het kerstdiner op eerste kerstdag.
Er waren in totaal 6 kaartjes met op elk kaartje een ijskristal (op alle 6 een andere) en op elk kaartje een kerstlegende. Wist je bijvoorbeeld dat in Rusland op 31 december Vadertje Winter cadeaus rondbrengt?

Zoals wel vaker bij mij het geval is moesten deze menukaartjes op het laatste moment nog afgemaakt worden... Maar het resultaat mag er best zijn vind ik zelf. Gelukkig vonden de familieleden die op eerste kerstdag kwamen dat ook. Altijd prettig als je harde werk gewaardeerd wordt.

Van de kerstcadeautjes die ik maakte heb ik (uiteraard) geen foto's meer van gemaakt... Die kan ik dus helaas niet meer met jullie delen. Maar ik ben m'n leven aan het beteren! Van de swap waaraan ik werk heb ik nu al foto's! Die laat ik binnenkort zien als de swap goed is aangekomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten