maandag 2 januari 2012

Goede voornemens

Allereerst wil ik jullie natuurlijk allemaal een geweldig 2012 toewensen!

En verder wil ik mijn goede voornemens met jullie delen. Lezen jullie mee?

1. Maak meer tijd voor creatieve bezigheden.


Om hier goed mee te kunnen beginnen volg ik de nieuwe online class van Alisa Burke, Create Daily. Zoals de titel al aangeeft gaat het hierbij om dagelijks iets te creëren. Alisa geeft je hierbij tips en ideetjes om aan de slag te kunnen. De cursus duurt 30 dagen en dat is precies lang genoeg voor het aanleren van een gewoonte.

2. Fotografeer meer.


Fotograferen zit in m'n bloed. Vanaf kleins af aan ging het bij ons thuis om foto's, fotografen en op de foto gaan. (Nogal logisch met een vader die fotograaf is.) Nog steeds heb ik altijd een camera in mijn tas, alleen merk ik de laatste tijd dat die camera vooral in m'n tas blijft zitten... Jammer!
Vaak weet ik niet zo goed waar ik nou echt foto's van wil maken. Ik zou graag serietjes willen maken, maar waarvan...? Dagen jullie me uit???

3. Deel meer!
Het laatste voornemen voor 2012 is 'deel meer'. Er staat al een tijdje niet zoveel nieuws op m'n blog... Terwijl ik wel creatief bezig ben geweest. Maar altijd maar die angst hè! Is het wel leuk / mooi / origineel / etc. genoeg?
In 2012 ga ik proberen die angst opzij te zetten en meer dingen laten zien aan jullie. Hopelijk vinden jullie dat ook leuk...?
Eyedropper faces.
Gemaakt tijdens de online cursus Faces 101 van Carla Sonheim.

8 opmerkingen:

  1. Dat zijn nog eens goede voornemens!
    Succes ermee, ik lees en zie het graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee zielen 1 gedachte. Ik kijk nu al uit naar je 2012 creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met deze leuke goede voornemens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. voor jou ook een heel goed nieuwjaar! En lekker nieuwe mooie dingen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met je goede voornemens. Kun je misschien een serie van hondjes+eigenaren maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent er weer!! Fijn! Succes met je goede voornemens ;-) Ik heb ze ook, maar nog niet opgeschreven, moet ik wel gauw doen!! Die eerste lijkt me al erg leuk!! Ga eens kijken of ik er iets over kan vinden! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel goed 2012 gewenst! Wat leuk dat je de workshop van Alisia Burke volgt. Staat ook op mijn wensen lijstje. Hoe is de workshop? Ben heel benieuwd!

    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank jullie allemaal voor jullie leuke reacties!

    @Annemieke, jammer dat ik niet kan zien welk blog van jou is... Ik zou graag een berichtje achterlaten over de cursus die ik volg bij Alisa Burke (heel leuk!). Mocht je dit lezen... laat je dan weten welk blog van jou is??

    BeantwoordenVerwijderen