zaterdag 14 januari 2012

Drawing Lab #2

2x dezelfde drinkende giraffe door elkaar heen getekend.
Week 2 alweer, dus ook lab 2. Teken een 'blind contour' van een giraffe, dus de omtrekken van een giraffe zonder te kijken wat je tekent. Nu heb ik al vaker blind contours getekend maar dit blijft lastig, maar ook zo grappig! Je denkt dat je de giraffe best wel goed getekend hebt... Maar als je dan eenmaal kijkt blijkt dat er weinig van klopt.

Voor de achtergrond maakte ik een papier helemaal nat met een spons en druppelde ik met bruine en gele ecoline. Pas wanneer het papier helemaal droog was heb ik de giraffes met een zwarte stift getekend.

3 opmerkingen:

  1. Hoi, ik vind het er geweldig uit zien! Zo goed kan ik nog niet eens tekenen als ik wel mag kijken. Super gedaan ook met die gekleurde achtergrond.
    Groetjes, Josette (via swap-bot, volg jij mijn blog al)

    BeantwoordenVerwijderen