zaterdag 9 november 2013

AEDM #8 and #9

De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest met boekselen. Vandaag mocht ik namelijk namens Loes Vork een workshop boekselen voor kinderen geven tijdens 'Warm Welkom' in de chocoladefabriek in Gouda, de toekomstige locatie van de bibliotheek. Ik moest dus wel wat voorbeelden hebben om te kunnen laten zien. We maakten een 'boekselworm' en een 'naamboeksel'. En ik maakte natuurlijk een aantal extra voorbeelden, het is zo leuk!
The past days I have been busy with altered text. Today I gave a workshop altered text for kids on behalf of Loes Vork during the "warm welkom" event at the "chocolate factory" in Gouda. Therefore I, of course, needed some examples to show the audience! We made "bookworm" and a "altered name". Of course, I made some extra examples, I really like doing it!
De workshop was erg druk bezocht, dus het was een geslaagde middag! 
The workshop was very busy, so we had a fantastic afternoon!

Oh en voor een leuke 'aankleding' van de workshop knutselde ik ook nog deze broche.
I also made this broche to be in style for the workshop!

Morgen ben ik er weer met Zentangle zondag! Tot dan!
Tomorrow another Zentangle sunday! See you then!

3 opmerkingen:

  1. Sorry I missed your post earlier. I was off the internet all day today, but love these beautiful book pages. The bookworm is truly adorable, and that one with the zentangles is over the TOP!! Lovely work, and I bet the kids loved them, too.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je een workshop boekselen mocht geven!! Je voorbeelden zijn in ieder geval heel mooi! En die broche, geweldig leuk, past bij het boekselen, bij de kids en bij de bieb, heel geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wat leuk! Ik volg Loes ook! En zou graag eens meedoen! Ook met de teken-zaterdagen ;-)
    Ooit.....

    BeantwoordenVerwijderen