dinsdag 26 november 2013

AEDM #26

Wat een leuke avond heb ik gehad zeg! Met een van mijn mandala-cursisten heerlijk een avond getangled. Zendala's uiteraard! 
What a lovely evening it was! Tangled together with one of my mandala students. Zendalas of course!

Ik zal je laten zien waar we aan gewerkt hebben. (We zijn er nog niet klaar mee, we wilden verschillende dingen proberen...)
I will show you some pictures of what we have been working on. (They're still works in progress, we wanted to try out several things...)
aanTekeningen / Some drawn notes
Mijn zendala in wording / My zendala in progress
Betweed proberen/ Trying Betweed
Haar zendala in wording / Her zendala in progress
Nog een zendala van haar in wording / Another zendala of hers in progress
Nog een zendala van mij in wording / Another zendala of mine in progress
Als die van mij af zijn laat ik ze hier uiteraard ook zien!
I will show you mine when they're finished of course!

Hoe was jouw avond?
How was your evening?

2 opmerkingen:

  1. Your images are so cool. I love how detailed they are! I am going to work on my art tonight, too. It was just too busy of a day to do much.

    Glad to visit today via AEDM2013

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You and your student made beautiful art tonight. Very impressive. You can be proud of your student, too.

    BeantwoordenVerwijderen