dinsdag 19 november 2013

AEDM #19

Vandaag was een perfecte dag voor wat breiwerk!
Today was a perfect day to do some knitting!
Het gaat een versie van de baktus worden. Patroon vind je hier.
Ik maakte er al eerder een en draag deze heel graag!
It's going to be a version of a baktus. Pattern here.
I made one before and I love to wear it!

En, zoals altijd wanneer ik brei, ik had hulp...
As always when I'm knitting I had some help...
Hij wacht op zijn kans om me te helpen met m'n naalden, m'n garen...
He's waiting for an opportunity to help me with my needles, my yarn... 
Tot morgen!
See you tomorrow!




2 opmerkingen:

  1. Bleubeard was really glad to see your helper. He knows what fun yarn can be, too. What a lovely beginning to a beautiful scarf. I look forward to seeing the completed project, too.

    BeantwoordenVerwijderen