vrijdag 3 september 2010

Getikt!

Ik ben dus getikt, door Naomi. Nu moet ik de komende vragen beantwoorden en weer 4 andere mensen tikken. Komtie:

4 dingen in je tas:
agenda
etui met een heleboel pennen
sleutelbos met een zelfgemaakte tassel
paspoort met een mooie paspoorthoes gemaakt door Anni-Tas

4 dingen in je bureaulade:
fimoklei
 zelfgemaakte armbanden
een hoop kabeltjes voor de computer
 i-pod

4 favoriete dingen in je slaapkamer:
bed! :-)
 radio naast het bed
 bloemenstickers op de ramen
 mijn knuffelbeer van toen ik nog een kleine Anoeska was

4 dingen die je altijd al hebt willen doen maar nog niet hebt gedaan:
glaskralen branden
buttons maken (maarrrrr, de buttonmachine is onderweg :-)
een amigurumi haken (wil ik zooo graag leren...)
een eigen werkruimte inrichten (moet ik helaas wachten tot we ooit gaan verhuizen, want daar is hier geen ruimte voor)

4 dingen die je op het moment erg leuk vindt:
 mandala's tekenen
 stempelen
lezen
art-journal bijhouden

4 liedjes die je op het moment niet uit je hoofd kunt krijgen:
Balloon over Paris van Elske de Wall
de wielen van de bus... (juist...)
ik vind 2 liedjes wel genoeg!

4 dingen die je niet van me weet:
dat ik vroeger op paardrijden heb gezeten
dat ik heel graag op een IJslands paard wilde rijden en dat dat vorige zomer gebeurd is
dat ik een hele lieve man heb (en dus getrouwd ben)
dat ik hoogtevrees heb

Ik tik: Kimminita, CreaCuties, Anni-Tas en Tineke.

4 opmerkingen:

  1. Wat geinig! Dank je wel voor de tik ;-) Ik zal er eens voor gaan zitten binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk lijstje zeg. Wat een uitvinding een button-machine

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pfoe dat is best een moeiljk lijstje eigenlijk, ik zit druk te verzinnen.. je zie t m binnenkort wel verschijnen..

    BeantwoordenVerwijderen