zaterdag 18 september 2010

WIP vervolg #1

Van de week liet ik jullie een aantal Work In Progressjes zien. Hierbij voor de nieuwsgierigen onder jullie het eerste resultaat.
Voor de kalender-swap op swap-bot moest ik 2 kalenderbladen voor Docka maken. Woensdag heb ik ze (eindelijk) op de post gedaan. Docka vond ze gelukkig hartstikke leuk geworden. Ik ben altijd zo blij als een swap in de smaak valt, een pak van m'n hart zeg maar...
Nou goed, ik zal jullie niet langer in spanning laten ;-). Dit zijn ze:




































En voor de oplettende lezer: De bloemen op augustus zijn inderdaad eigenlijk mandala's... Ik heb ze uitgeknipt en geplastificeerd. Als het jaar om is zijn ze als onderzetter te gebruiken.
De technieken van allebei de kalenderbladen vind ik erg leuk om te doen. Ik denk dat er meer zo gaan volgen...

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee van de onderzetters! De beide kalenderbladen zijn echt leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kalenderbladen heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Mooi om te zien wat je work in progress is geworden :).
    Ik vind die blauwe ook heel gaaf geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat met de namen van de maanden leuk gedaan! En met mandala's en zentangles heb je me al snel ingepakt :-D

    BeantwoordenVerwijderen