zondag 5 september 2010

Buttonflow

Voor mijn verjaardag had ik iedereen een kleine bijdrage gevraagd voor een lang gekoesterde wens op crea-gebied, een buttonmachine. En vrijdagmiddag was het dan zover, de postbezorger stond voor de deur met een grote doos met daarin mijn buttonmachine.












En dat vraagt er natuurlijk om meteen uitgetest te worden. Vandaag heb ik er echt even heerlijk mee zitten spelen. Ik zat echt in een buttonflow zeg maar. Of misschien kan ik beter zeggen; In de Flow-buttons! Het zijn namelijk allemaal buttons met plaatjes uit het tijdschrift Flow geworden.
Ik vind die plaatjes altijd zo leuk, en dat zijn de buttons gelukkig ook geworden. Kijk maar;














De buttons hebben een diameter van 56 mm en zien er aan de achterkant zo uit:







Maar wat ik ook leuk vind is dat je er ook hele leuke zakspiegeltjes mee kan maken. (En ja, dat is mijn hand... :-)...)








Ok, je snapt het. Ik voel me weer eens zo blij als een kind met mijn nieuwe speeltje...
Maar zeg nou zelf, ze zijn leuk toch?!

7 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk!
    Daar zou ik me ook wel een hele dag mee kunnen amuseren!

    Zo een zakspiegeltje, zou hier wel goed van pas komen (het mijne is gisteren gevallen -> kapot :'()

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig ding!!! Ikke hebbuh!!!! Waar kan ik deze bezichtigen op internet om meer info op te doen?

    Grz,
    Shaula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat super!!! Vooral ook de spiegeltjes!!! Hebbe!!! ;-) Veel plezier met je nieuwe machine, maar dat zal wel lukken!!!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een ontzettend leuk cadeau voor jezelf zeg! Super idee om daar geld voor te vragen voor je verjaardag en hem dan zelf te kopen. Ik zit ook al tijden te denken aan het kopen van zo'n buttonmachine, maar ik vind ze nog zo duur. Mag ik vragen waar jij deze hebt besteld? En zaten de spiegelmakers er ook gewoon bij of koop je die los? Heeeel veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk apparaatje zeg! En inderdaad die plaatjes zijn echt superleuk op die buttons.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh heb je de les over de Golf energie gehad? Ja die is heel erg leuk. Nou ja, dat zijn alle lessen eigenlijk wel, want inderdaad....mandala tekenen is verslavend! Ik hoop zaterdag in Huizen op de kunstmarkt weer wat zieltjes te winnen voor cursussen ;-)

    Hopelijk zien we je kunstwerken ook op je blog verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er leuk uit!! Hier zou ik dagen mee kunnen spelen :-)
    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen