maandag 2 september 2013

Instamaand / Instamonth

Een nieuwe maand, een nieuw onderwerp op mijn blog! Vanaf nu ga ik elke eerste maandag van de maand vijf favoriete instagramfoto's,uit mijn eigen feed, van de afgelopen maand plaatsen. 
Van afgelopen maand, augustus, zijn dit mijn absolute favorieten:

A new month, a new feature on my blog! From now on each first monday of the month I will share my five favorite instagram photo's, by me, of that month. These are my absolute favorites of August:
Deze clown betekent veel voor mij. Hij was namelijk ooit van mijn opa, hij hield veel van clowns. (Ik niet trouwens... ;-)This means a lot to me. This little clown figure belonged to my grandpa, who loved clowns! (I don't btw...;-) 
Ik vind deze foto mooi vanwege de kleuren en omdat het staat voor een geweldig, gezellige dag die manlief en ik hadden in de botanische tuin.
I just love this photo because of it's colors and because it represents a lovely day at the botanical garden together with my hubby.

Ahh... Onze kleine kitten Jonsi helpt me met breien...! Need I say more?!
Aww... Our little kitten Jonsi is helping me knitting...! Need I say more?!

In augustus begonnen manlief en ik weer met postcrossing, na een stop van twee jaar! Het was zo ontzettend gezellig en knus om saampjes een stapeltje kaarten te schrijven.
In august my hubby and I started postcrossing again! Yay! It's just so cozy to sit together and write a bunch of postcards.
En de laatste, maar niet de minste! Schattige Jonsi diep in slaap. 
Last, but certainly not least! Cute little Jonsi fast asleep.

Zit je ook op instagram? Ik ben Akseona (dat is mijn naam achterstevoren!). Gezellig als ik je op instagram tegenkom!
Are you on instagram? I am Akseona (that's my name spelled backwards!). Love to see you there!




1 opmerking:

  1. Mooie foto's!! En wat een adorabele Jonsi! Wat leuk ook dat jullie samen postcrossing doen. Gedeeld enthousiasme, da's mooi! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen