woensdag 25 september 2013

Brei voortgang week 2 / Knitting progress week 2

Degene die mij een beetje kennen weten dat ik nooit aan maar een ding tegelijk werk. Dat geldt dus ook voor breien. Ik hou er van om aan verschillende projectjes tegelijk te werken!
Deze week werkte ik aan wel vier projecten! Ik maakte er twee al helemaal af. 
Die laat ik je eerst zien.
Those who know me know that I can't work on just one project at a time... That also goes for knitting... I love to work multiple projects! 
This week I worked on four knitting projects! I finished two of them.
First let me show you the finished ones. 
Strik sjaal. Gemaakt met Manos del Uruguay Wool Clasica. Ik maakte deze voor de breiwinkel waar ik les heb, binnenkort daar als voorbeeld te zien. Net als de groene bandana col van vorige week.
 Bow tie. Made with Manos del Uruguay Wool Clasica. I made this for the yarnstore where I still follow knitting classes. Soon to be seen there as example.
Detail. Dit is de echte kleur. Neon! / Detail. This is the real color. Neon! 
Dit is het andere projectje dat ik af maakte. Het heet 'Wham bam thank you lamb! Neckwarmer' gemaakt door Susan Chang. Je kunt het patroon vinden op Ravelry. Ik kreeg het in een middagje af.
This is the other project I finished. It's called Wham bam thank you lamb! Neckwarmer by Susan Chang. You can find it at Ravelry. I finished it in just an afternoon. 
Nu de twee projecten waar ik nog aan bezig ben. Het is van deze prachtige roze Malabrigo Merino wol. 
Now the two other projects I'm working on. It's this nice pink Malabrigo Merino wool.
 Ik maak er een col van, het patroon heet 'Darkside cowl' en het is van Sarah Fama. Je kunt het ook op Ravelry vinden. Je krijgt een mooi patroontje in je col!
I'm making a cowl called 'Darkside cowl'. Also to be found on Ravelry. It makes a great pattern!
Het laatste waar ik deze week aan werkte is deze col voor mijn man. Ik maak hem met de 'fisherman's rib' steek. Hier kun je daarvan een tutorial vinden. (Ik gebruik niet dit patroon.)
Last thing I worked on is this cowl for my husband. It's made with a fisherman's rib stitch. You can find a tutorial here. (I'm not using this pattern though.)
Ik vind het echt fijn om dagelijks te breien. Het blijkt dat ik uiteindelijk vaak meer dan een half uur brei. Misschien maak ik er wel een twee maanden project van. Wie weet?
I really like knitting on a daily base. It turns out that most days I even knit more then half an hour. 
I think I might even make this a two month project. Who knows? 


1 opmerking:

  1. Zo, jij bent lekker aan de brei! Leuk allemaal! Ben benieuwd naar de col sjaals als ze af zijn.

    BeantwoordenVerwijderen