maandag 19 augustus 2013

Wishing you well!

Een goede vriendin van mijn moeder ging door een moeilijke periode. Ik ken deze vrouw al sinds dat ik een klein kind was, dus ik besloot om haar een zelfgemaakt kaartje te sturen om haar te laten weten dat ik aan haar denk en haar sterkte toewens.
A good friend of my mum was going trough rough times lately. I know this lady since I was a little kid, so I decided to make a card for her. Just to let her know I think of her and I wish her well.
Ik gebruike een enorme stempel voor mijn kaart, een beetje kantachtige band, kleine papieren bloemetjes en een gestempelde tag. Helemaal niet zo lastig maar het is een leuke kaart geworden, helemaal naar haar smaak. Ik vind dat je door een kaart te maken laat zien dat je moeite hebt gedaan voor iemand, dat wordt volgens mij altijd gewaardeerd.
I used a humongous stamp as image for my card, some lacey ribbon, cute little paper flowers and a stamped tag. Not all that difficult, but it's a nice card I think and the effort of making a card is always appreciated I guess. 
Stuur jij weleens handgemaakte kaartjes? Do you send out handmade cards?

2 opmerkingen: