vrijdag 30 augustus 2013

Kunstige letters / Artful lettering

Ik vind het zo lekker om 's avonds op de bank nog even mijn 'kunstige letters schetsboekje' te pakken. Op m'n gemakje, kopje thee erbij, teken ik dan eerst de letters met potlood. Dan weet ik waar alles moet komen en of het op papier net zo leuk is als in mijn hoofd.
I love drawing in my 'artful lettering sketchbook' on the couch. Relaxed, with a cup of tea. I first draw the letters in pencil so that I can see how it looks on paper.
In dit geval besloot ik daarna wat ik zou doen met het woord 'LOVE'. Uiteindelijk maakte ik er een soort neonlicht letters van. (Daar vindt manlief het in ieder geval op lijken!)
In this case I then had to decide what to do with the word 'LOVE'. I ended up with this neonlight kind of letters. (At least that's what my husband thinks they look like!)
De quote is uit een liedje van Robbie Williams. Het schoot van de week ineens in mijn hoofd, heb het lied al in jaren niet meer gehoord.
The quote is from a Robbie Williams song. It just popped it my head, haven't heared it in years.
Herkende je de quote? Did you recognize the quote?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten