maandag 26 augustus 2013

Onder handen werk / Work in progress

Op het moment heb ik weer een van mijn creatieve brainwaves... En dan moet ik aan de slag! Hier een paar fotootjes van waar ik onder andere aan werk.
I'm having a creative brainwave at the moment... And then I really have to do something with it! Here I'm showing you what I'm doing, amongst others.
Natuurlijk laat ik ze jullie ook zien als ze af zijn! Ik ben benieuwd, waar werk jij aan op het moment?
Of course I will show you these when they are ready! I'm curious, on what are you working at the moment?

1 opmerking:

  1. Ben benieuwd wat het wordt hierboven!

    En waar werk ik aan? Aan werken is een groot woord. Er ligt meer op stapel :-) Rompers, stempels, kaarten, Dina, bloggen, een buurt-BBQ organiseren en oja, nog gewoon werken :-)
    Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen