donderdag 23 juni 2011

Round Robin Notebook 2

De afgelopen tijd heb ik meegedaan aan het Round Robin Notebook project. (Zie hier.) Dit beviel me zo goed, het is namelijk echt heel leuk, dat ik besloot nog een keer mee te gaan doen.
Omdat het deze keer iets groter is opgezet zijn de regeltjes iets veranderd. Eén van de regels is nu dat iedereen hetzelfde notebook gebruikt, een moleskine. (Had ik al, dus vind ik helemaal niet erg!)

Ik ben alvast aan het nadenken hoe mijn boekje moet worden. Zie hieronder een paar van mijn persoonlijke favorieten op Etsy.



Mooi hé! Hmmm.... Ik weet nog niet wat ik wil doen, waarschijnlijk wel iets getekends zoals de meeste hierboven. Even laten sudderen nog maar. (Dat werkt bij mij altijd het beste.)

1 opmerking:

  1. hey, ik zag dat we bij elkaar in het groepje zitten van de roundrobin notebook. helemaal leuk. Ik ben ook druk aan het nadenken hoe ik mijn kaft ga bewerken maar heb iets te veel ideetjes in mijn hoofd. Voor mij de eerste keer dat ik mee doe maar ik heb er zoveel zin in!!!

    BeantwoordenVerwijderen