zondag 16 januari 2011

Blog over mijn blog deel 4: 100% Crea

Deze blog van Yvonne is een heel veelzijdige. Ik heb er een paar dingen uitgehaald die ik met je wil delen.
Zo heeft deze dame workshops kruk mozaïeken gegeven bij groep 7 en 8. Moet je eens kijken hoe leuk!
Ook geeft Yvonne workshops en kinderfeestjes. Moet je deze eens kijken. Zo leuk!


Wat ik helemaal knap vind is dat Yvonne werkt aan een 'nearly insane quilt'.
Petje af! Ik denk dat de quilt mij compleet insane zou krijgen, het lijkt me zo moeilijk! Maar het gaat Yvonne lukken, het is namelijk niet de eerste quilt die ze maakt. Zie hieronder de kerstquilt die zij maakte.
Er is nog veel meer de vinden op deze leuke blog. Ik zag zelfgemaakte rokjes en lingerie voorbij komen. Verschillende swaps. Teveel om op te noemen! Ga maar snel zelf kijken zou ik zeggen.
klik!

1 opmerking:

  1. Dank je voor je berichtje! Erg leuk dat jij er ook bij was. Je mag me trouwens ook altijd contacten voor een prive swap hoor ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen