maandag 23 augustus 2010

Twinkelstyle

Enige tijd geleden zag ik bij Nancy iets over Twinkelstyle staan. Nieuwsgierig als altijd ben ik eens op die site gaan kijken. Het bleek een site te zijn waar je handgemaakte spulletjes kunt kopen en ... verkopen! Nu vind ik het altijd erg lastig om mijn handgemaakte sieraden 'aan de vrouw te brengen' en dus las ik eens verder op het deel voor de verkoper. Mijn interesse is gewekt en na wat informatie te hebben ingewonnen bij Nancy meld ik me aan als verkoper. En nu is het een feit! Mijn sieraden staan op Twinkelstyle! Stiekem vind ik dat toch wel erg leuk... :-) Zo leuk om je eigen maaksels zo maar online te koop te zien staan.
Hier alvast een voorproefje van wat er van mij op Twinkelstyle te koop is. Wil je de rest ook bekijken? Klik dan even hier.

Oh ja, oma heeft inmiddels de ketting die speciaal voor haar gemaakt is ontvangen en ze was er erg blij mee! Verrassing geslaagd!

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk joh!! Ik hoop dat je snel wat verkoopt, dat is nog leuker ;-) Veel succes!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. soms moet je gewoon verkopen om ruimte te maken voor nieuwe dingen.
    succes ermee, gaat vast goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die paarse ketting is echt heeeeeel mooi! Je maakt supertoffe dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had niet anders verwacht dan dat je ketting goed in de smaak zou vallen. Wat een leuke manier zeg om je spulletjes online te verkopen. Ik ga meteen eens een kijkje nemen op die site.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen