vrijdag 6 augustus 2010

Nieuwste aanwinst

En we noemen hem... Borre!

















Istie niet leuk??? Ik had gister nou echt eens zin om iets te gaan naaien. Alleen had ik geen zin in een ingewikkeld patroon... Nu vind ik softies naaien altijd erg leuk en ik ben eens naar leuke tutorials gaan zoeken. Tadaa! Op RevoluzZza vond ik dus de tutorial voor deze softie. Het origineel in de tutorial heet Ninni, maar wees nou eerlijk; bovenstaand monster is absoluut een jongetje! Een stoer jongetje... Borre dus!Even voor het complete plaatje ook zijn achterkantje:

















Wil je dit monstertje ook maken? De tutorial vind je hier!
De tutorial en het patroon zijn absoluut ook geschikt voor beginners (like myself!), dus niet twijfelen; gewoon proberen!

Verder heb ik gister weer eens een oude liefde van me opgepakt. Ik heb een ketting gemaakt, dat was eigenlijk al weer veel te lang geleden. De kraaltjes waren inmiddels verstopt onder een dikke laag stof... Nadat ik dus gestoft had is het volgende uit mijn handen gekomen.












Het is een lange ketting met lichte, gematteerde rozekwart, facetgeslepen bergkristal en verschillende paars/rozetinten rocailles. Ik vind hem zelf wel geslaagd.

Denken jullie er ook nog aan om mee te doen aan mijn give-away hier onder?? Zondag 15 augustus maak ik de winnaar bekend!

3 opmerkingen:

  1. Hij is leuk!!! En superstoer!!! Ga eens kijken bij de tutorial! Dank je voor de link! De ketting is ook prachtig! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi die ketting en die plushie is ook heel erg grappig. Leuk gemaakt zeg.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai hai, bedankt voor je positieve reactie op mijn Knuffels voor Congo post.
    Voor de actie zamel ik allerlei knuffels in dus gehaakt, gebreid of wat dan ook, het is allemaal prima. Als het maar met liefde is gemaakt.
    Ik zou het ook heel fijn vinden als je wat reclame wilt maken voor de actie, want het liefst ga ik natuurlijk een volle bak knuffels bezorgen in Den Haag.

    groetjes Adriana. (Je kunt voor verdere vragen altijd mailen naar adriana87@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen