donderdag 16 mei 2013

Nieuw en Bloglovin / New and Bloglovin

Ik las dat je vanaf binnenkort, ik heb niet onthouden vanaf wanneer, geen gebruik meer kunt maken van Google Friend Connect... Dus heb ik me ook maar aangemeld bij Bloglovin. In de 'sidebar' van mijn blog staat een plaatje van Bloglovin waarmee je me als het goed is kunt volgen als je er op klikt.
I've read somewhere that Google Friend Connect soon will no longer be available... So I made a Bloglovin account. In the sidebar of my blog you can find a Bloglovin logo. You can follow me if you click that logo (hopefully...)

En omdat ik het een beetje saai vond om alleen een berichtje met deze huishoudelijke mededeling te maken laat ik jullie ook nog even mijn nieuwe, zelfontworpen telefoonhoesje zien.
And because I find it really boring to make a blogpost with just a message about Bloglovin I thought I show you my new iPhone case. I designed it myself.
De oude was nodig aan vervanging toe. (Die had ik ook zelfontworpen...)
The old one was in desperate need of replacement. (Designed that one myself as well...)
Dat was het weer voor vandaag! Tot over een paar daagjes!
That's it for today! See you in a few days!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten