dinsdag 23 april 2013

Breisels! / Knittings

Herinner je je dit bericht nog? Waarin ik zei dat ik mijn eerste breiles had gehad? Ik heb inmiddels 3 breilessen gehad en ik moet toegeven... Het is leuk! Heeeel leuk! Ik hou van al die verschillende garens en wolletjes. En er is een hoop moois te vinden! Nu brei ik twee dingen.
Remember this post where I said that I had my first knitting lesson?? I've had my third lesson already and I must admit... It's fun! Lots of fun! I love all those different yarns, there are some really beautiful yarns out there! 
So... Now I'm knitting two things. 

Een sjaal, gewoon voor de leuk.
One scarf, just for fun. 
Een hoofdband, dit is huiswerk.
One headband, which is homework. 
En het roze ding waar ik aan werkte in dit bericht is nu klaar! Het is mijn eerste echte breisel ooit dus ik ben er heel trots op, ook al was het super simpel om te maken ;-)
And the pink thing I was working on in this post is now finished! It's my first knit ever so I'm very proud of myself, even though it was super easy to make ;-)
Mocht je je afvragen wat het is... Een vingerloze want! 
In case you're wondering... It's a fingerless mitten!!


1 opmerking:

  1. Tjoh, wat een creaties!
    Aan breien waag ik me niet hoor.
    Moet eerst nog een RRN afmaken en een Dina :-)
    Lukt het bij jou?

    BeantwoordenVerwijderen