dinsdag 1 januari 2013

Give away!

Uiteraard wil ik als eerste iedereen een heel gelukkig en creatief nieuwjaar wensen! Ik hoop dat jullie een geweldige avond hebben gehad gister.
First of all I want to wish everyone a very happy and creative new year! I hope you had a great evening yesterday. 
Ik heb een paar creatieve goede voornemens voor 2013:
* Ik wil meer stempels maken EN ze ook gebruiken!
* Ik begin aan mijn eigen Project Life boek om zo alle foto's die ik maak te kunnen gebruiken
* Beginnen met het geven van workshops
* Minstens een blogbericht per week plaatsen

Wat zijn jouw goede voornemens?

I have some creative new years resolutions for 2013:
* I want to make more stamps AND use them!
* I'm starting my own Project Life book so I can use all of the photos that I make
* Start to teach workshops
* Make a blogpost at least once a week

What are your new years resolutions?

Nu naar het leukste deel van dit blogberichtje, een give-away!

Ik wil al mijn lieve lezers bedanken voor alle lieve reacties die jullie me het laatste jaar gestuurd hebben en voor de aanmoedigingen die ik soms ook nodig had. Daarom wil ik aan een van mijn lezers de drie kleine sterretjes stempels geven die je onder aan dit bericht ziet. Het enige wat je er voor hoeft te doen is een reactie onder dit bericht achter laten en ik trek de winnaar op zondag 6 januari.

Over to the most fun part of this post, a give way! 

I want to thank all my dear readers for the nice comments you've gave me over the last year and the encouragements I sometimes very well needed. Because of that I'm going to give one of my readers this three small star stamps you see at the bottom of this post. All you have to do is leave a comment and I will pick a winner at sunday january 6th. 



10 opmerkingen:

  1. Kijk, dat ziet er leuk uit! Ik zie alweer allerlei kerstkaartvisioenen (en de kerst is net voorbij!) Ik doe graag mee!
    groetjes van Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook heel graag meedoen! Marta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy New Year!
    What a lovely giveaway! I'd like to learn to carve rubber stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy New Year Anoeska!! I LOVE your star stamps!! Good luck with all your resolutions--I'll watch for ya' on Creative Every Day!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gelukkig nieuwjaar meis! dat het maar een heerlijk, gezond, gelukkig en creatief jaar voor je mag worden :) leuk deze give away, ik waag een gokje! waar koop jij trouwens je speedy carve? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig nieuwjaar! Hopelijk lukken jou voornemens voor dit jaar!
    Ik doe ook graag mee met je give-away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat het nieuwe jaar bij jullie veel beter mag starten dan bij ons (zoonlief ligt weer in de kliniek). Je sterrenstempels zien er echt heel mooi uit, vooral die grote met die streepjes. Knap gedaan ! Ik doe ook graag mee, alhoewel ik geen regelmatige lezer ben. Als dat een probleem is, gooi me er dan maar uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig nieuwjaar. Super mooie stempels goed voornemen. Gr. Liek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gelukkig, geweldig, super, creatief, ondernemend, liefdevol 2013! Met veel blogpost, stempels, tekeningen, knuffels, uitspattingen en datgene wat je jezelf wenst!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Have a beautiful, magical and creative year with lots of love.
    Lovely stars.

    BeantwoordenVerwijderen