zondag 17 juni 2012

Drawing Lab #22 en #23

Weer twee opdrachten uit het Drawing Lab boek van Carla Sonheim.
Deze week maakte in een 'Modigliani parent portrait' (lab 22) en 'My inner dr. Seuss' (lab 23).
En om dan meteen maar met de laatste te beginnen... Ik vond het geen leuke opdracht. Het zal wel komen doordat ik dr. Seuss niet ken... Dit is het geworden:

Je kunt aan de tekening ook wel zien dat ik het niet zo leuk vond... Heb hem echt een beetje afgeraffeld... *schaam*

Lab 22 was gelukkig wel een leuke. Deze opdracht stond sowieso al lang op mijn 'want to do' lijstje. Nu is het er dan eindelijk van gekomen. Moet wel eerlijk bekennen dat de tekening niet op één van mijn ouders lijkt. Dat was eigenlijk wel de opdracht, maar alleen het haar lijkt op dat van mijn moeder...

De kleuren zijn bij het scannen iets lichter uitgevallen.

Dat waren ze weer! Ik ga snel beginnen aan de volgende drawing lab. Een oude bekende dit keer; scribble drawings!

2 opmerkingen:

  1. Ook geen idee wie dr. Suess is, maar de tekening is best leuk hoor. De tweede is ook erg leuk en idd zichtbaar met meer plezier gemaakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dr Seuss is in de US heel populair als kinderboeken met een diepere betekenis. Heb ze zelf nooit gelezen hoor.
    Je vroeg hoe de tentoonstelling was, nou in 1 woord geweldig! Na afloop zijn nu bijna al mijn cursussen en workshops in Bussum vol! En ik begin pas in Oktober. Heerlijk dus!
    Kom je anders een keer een zaterdag in Roosendaal meedoen? Je kunt de vervolglessen ook los bijwonen namelijk.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen