maandag 26 maart 2012

Cadeautje voor mijzelf

Als kerstpakket van m'n werk kreeg ik dit jaar een Pluim (een cadeaubon waarbij je uit heel veel verschillende cadeaus of belevenissen kan kiezen). Zoals altijd met cadeaubonnen duurde het bij mij een tijdje voordat ik wist wat ik er mee wilde doen. Dus tot die tijd zat de bon in m'n tas.

Totdat ik afgelopen week bij Mystiek in Rotterdam was en ik dit boek tegenkwam:
plaatje geleend van bol.com
Ik hou naast tekenen heel erg van schrijven, dit doe ik regelmatig in m'n dagboek (wat niemand dus ooit mag lezen ;-) en naar aanleiding van door mij gemaakte tekeningen. Vroeger, toen ik echt klein was, schreef ik samen met vriendinnen hele schriften vol met verhalen over paarden en meisjes. Later hadden mijn vriendin en ik een heen-en-weer schrift waarin we elkaar op de hoogte hielden van wat er allemaal gebeurde in het weekend en in de klas... want we zaten niet meer in dezelfde klas.
Terug naar Mystiek, waar ik dus dit leuke boek zag. Dit boek staat vol met leuke tips, richtlijnen, opdrachtjes etc. Een geweldige besteding van m'n Pluim dus! Echt een cadeautje voor mezelf!

Als je het niet erg vindt.... ik ga nog even verder lezen!

1 opmerking: