woensdag 29 februari 2012

Nog een award!!

Ik bloos er helemaal van! Van An Nuttin kreeg ik de Versatile Blogger Award! Wat leuk! Dank je wel!

Now here are the rules, and what I have to do.
1.Add the award to your blog.
2.Thank the blogger(s) who gave it to you.
3.Mention 7 random things about yourself.
4.List the rules.
5.Award to 15 bloggers.
6.Inform each of the 15 by leaving a comment on their blog.

Zeven dingen over mezelf dus...
1. Ik vind 7 dingen over mezelf vertellen heel moeilijk....
2. Ik ben al bijna 6 jaar getrouwd, met René. Lang hé?!
3. De laatste tijd ben ik heel veel aan het tekenen, maar dat wisten jullie al. Wat je niet wist is dat daardoor de eettafel vaak vol ligt met allerlei tekengerei.
4. In juli gaan we (manlief en ik) eindelijk verhuizen naar een groter huis waar ik een eigen crea-ruimte krijg!!! :-) (Geen volle eettafel meer!)
5. Ik ben gek op kleur! Alle kleuren!!
6. We hebben 3 katten.
7. De laatste... Ik ben gek op boeken! Ik heb er ook heel veel! Romans, thrillers, dichtbundels, kookboeken, fotoboeken en natuurlijk ook héél veel creaboeken!!

Zo! Dat zit er op! Nu nog 15 bloggers uitkiezen om de award aan door te geven... (Dat is ook al zo moeilijk want ik ken wel meer dan 15 leuke blogs...)
Deze zijn het geworden:

* Nancy, van Homemade by Nancy
* Francis, van **by surprise**
* Kim, van Kimminita
* Patricia, van Kijk je mee?!?
* Carolien, van Teveel leuks
* Janny, van Bij ons T huis
* Floortje, van Floortjetekent
* Mums, van Made by Mums boven
* Caatje, van Caatje's Artsy Stuff
* Tamara, van Matawi's Crea's
* Koosje, van Koosje Koene
* Jantina, van CreaCuties
* Mendy, van Fleurelot

Dames, allemaal van harte gefeliciteerd! En blog zo door!

Nu ga ik snel verder met de cadeautjes voor de Dutch Swappers dag van aankomende zaterdag!

10 opmerkingen:

  1. aaah, das lief, thanks! ik ben weer op de been, vanavond weer eens bloggen :) vind t tof je zaterdag te zien, tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel!! Je dotee doll is ook leuk trouwens!!! Ik heb je maar weer gauw in mijn lijst gezet, want ik mis veel te veel leuks! ;-) Ik had de award al van Wendy (wenot, mama&Co) gekregen en netjes afgewezen... ik heb namelijk al vaker zo'n award gekregen en zou niet weten wat ik nog zou moeten vertellen over mezelf ;) Maar ik vind het wel erg lief!!! En ik vind het zo leuk je zaterdag weer te zien!!!
    tot gauw dus!
    Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schatm je tagde me in september 2010 voor dezelfde award :D Kijk: http://kimminita.blogspot.com/2010/09/game-of-tag-and-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel!!
    Ik heb vd week nog een award gekregen en wilde deze ook aan jou doorgeven hahaha ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Anoeska. Dank dat je mij hebt uitgekozen voor een blogaward, alleen...ik heb vorig jaar al besloten geen awards aan te nemen. Er zit een melding op mijn sidebar waar dit op staat en waar je kunt linken naar een post naar het hoe en waarom ervan. Ik waardeer het gebaar heel erg, maar ik hoop ook dat je het begrijpt als ik hem weiger. Er is vast een geweldige blogster te vinden die hem met beide handen aangrijpt.
    Dank je wel. Caatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh jeetje ......
    Hoe kan ik uitleggen dat ik het waardeer maar dat ik er toch voor wil bedanken .
    Het zegt dus niets over jou maar over mij .
    Ik ben gewoon niet zo'n handige blogger en overzie niet hoe dat allemaal werkt .
    Geef heel graag mijn award aan iemend anders .
    Heel lief dat je mij had uitgekozen dat is voor mij al award genoeg .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel!
    Ik ga nog even kijken of ik er een artikeltje over plaats! Misschien wel misschien niet hahaha!
    In ieder geval heel erg bedankt. Ik voel me zeer vereerd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Dankjewel, ik heb 'm doorgegeven :)

    BeantwoordenVerwijderen