donderdag 3 februari 2011

Verpakkingen...

In het berichtje van de vele buttons zei ik het al. Ik ben aan de slag gegaan met het verzinnen en maken van verpakkingen voor de buttons, spiegeltjes en magneetjes. Het was even stoeien op de computer om het precies zo te krijgen als ik het in mijn hoofd had maar uiteindelijk is het aardig gelukt. De verpakkingskaartjes voor de spiegeltjes en de magneetjes zijn klaar. (Die van de buttons inderdaad nog niet...)
Dit zijn ze geworden:
(voorkant)
Alleen de letterkleur van het spiegeltjes verpakkinkje moet nog aangepast worden.

Achterkant magneetje

Achterkant spiegeltje.

Wat vinden jullie ervan???

11 opmerkingen:

  1. Leuk!!! Ziet er professioneel uit hoor!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan! Het lettertype is zo vrolijk en My fridge friends is een leuke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan!!

    Hoe kom je aan die zakjes als ik vragen mag?

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het er zeer professioneel uitzien!
    www.crealeentje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn leuk!!! Vooral dat laatste zinnetje! De afbeeldingen zelf ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anoeska! Ik zit bij jouw in de 2e ronde van RRNotebook om een beetje beeld van je te krijgen ga ik je volgen!
    Wat een prachtige dingen maak je!

    Groetjes!
    www.fieve.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het er heel goed uitzien. Super schattig,
    net als de spiegeltjes zelf zijn!
    Wat heb je trouwens een leuke blog! Super al die dingetjes die je maakt

    BeantwoordenVerwijderen