maandag 29 maart 2010

Het regent linkjes

Het is weer maandag en dus weer tijd voor een ladinkje leuke linkjes. Zoals jullie vast al wel gemerkt hebben ben ik de laatste tijd nogal verslingerd aan alles wat met vilten te maken heeft. Ik droom zelfs over wat ik de eerstvolgende vrije dag of avond allemaal zou kunnen maken... Ach... Maar goed, hierbij dus een aantal hele leuke viltlinkjes. Hopelijk genieten jullie er net zo van als ik!

- Felt Alive, geweldige blog met bijna levensechte poppen van vilt.
- Feltpets, nagemaakte huisdieren van vilt. Mooi!
- Cretur Fetur, veel wildlife. Vooral de Kea vind ik heel gaaf!
- Felt Finland, alien invasie. En nog veel meer leuks.
- Tanglewood Thicket Creations, als je deze goblins gezien hebt, ben je verkocht. Stuk voor stuk ware kunstwerken. 

Genoeg inspiratie weer voor deze week. Heb je zelf een leuke link, die ik absoluut moet zien? Laat het mij dan alsjeblieft weten, stuur een e-mail (creanoes at gmail punt com) of laat een berichtje achter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten