donderdag 12 december 2013

Bon appetit!

Misschien kun je je nog wel herinneren dat ik vertelde dat ik deze geweldige workshop volgde over het tekenen van eten door Koosje Koene. De laatste opdracht was om een recept te tekenen en te plaatsen op 'They Draw and Cook', wat een geweldige website vol recepten is.

You might remember that I was in this great workshop by Koosje Koene about drawing food. 
The last assignment was to draw a recipe and submit it to 'They Draw and Cook', which is a great website with lots of recipes. 

Dit is wat ik maakte! 
So here is what I made!
Dit tomatensoep recept (beetje anders...) gaat al een flinke tijd rond in onze familie. Het is absoluut mijn favoriete soep! (Als je de tekst van het recept in het Nederlands wil hebben mail me dan even; creanoes @ gmail . com)
This recipe for tomato soup (with a twist...) runs in our family for quite some time now. It's my absolute favorite soup! 

Bon appetit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten