woensdag 18 mei 2011

Silly 4

Sinds 4 mei volg ik een online tekencursus door Carla Sonheim; Silly 4.
Eerder al had ik dit boek van haar:
Echt een super boek! In het boek staan 52 'labs', opdrachten die uitdagend zijn, soms lekker gek en buiten de gebaande paden. Echt een boek waar je inspiratie van op doet. Omdat ik zo enthousiast was over het boek ging ik de schrijfster/ tekenares eens googlelen. En toen vond ik dus de mogelijkheid om me in te schrijven voor de online class Silly 4. (Silly want het zijn lekker gekke opdrachten die je helpen om de vaste patronen met tekenen te doorbreken. En 4 want het is de vierde keer dat ze deze online cursus geeft.)
Je snapt denk ik al dat ik vanaf het begin van de cursus meteen heel enthousiast was. Net als het boek vind ik de opdrachten uitdagend en inspireren ze me. Het bureau ligt inmiddels helemaal vol met allerhande tekengerei. Potloden, zwarte fineliner(s), copic markers, pastels, waterverf en ga zo maar door!
Omdat ik erg zo blij van wordt wil ik jullie uiteraard ook een kijkje gunnen op al dit leuks. Klik op onderstaand plaatje om naar de website van Carla Sonheim te gaan.

Oh en ben je benieuwd wat ik het gefabriceerd?? Link!

Na al dit leuks nog even een belangrijke huishoudelijke mededeling! Je kunt nog precies 1 dag mee doen aan mijn give-away! Morgenavond, 19 mei, maak ik de winaar bekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten