zondag 24 oktober 2010

Lang geleden...

Alweer een tijdje niet geblogd... Dat komt omdat er op het moment hier op creatief gebied gewoon niet zoveel gebeurd. De reden hiervoor? Voornamelijk een gebrek aan tijd.
Wat ik wel gedaan heb kun je zien op de weblog van Nancy. Op bestelling maakte ik voor haar 20 zakspiegeltjes waarvoor ze zelf de plaatjes aanleverde.
Omdat ik op de zakspiegeltjes een hoop leuke reacties krijg heb ik besloten om er 3 weg te geven (ook een beetje als goedmakertje omdat ik zo weinig blog de laatste tijd...).

Dit zijn ze:
Ze zijn 56 mm in doorsnede en zijn bekleed met een leuk stofje.

Wat moet je er voor doen?
Laat een reactie achter bij dit bericht en vertel erbij waarom jij er echt één zou moeten winnen. Vertel ook alvast welke je dan graag zou willen winnen.
Volgende week zondag, 31 oktober maak ik de 3 winnaars bekend!



9 opmerkingen:

  1. Wow, wat zijn ze leuk!
    Ik zou dit heel graag willen winnen, omdat mijn mini spiegeltje uit mijn handtas enkele weken geleden stuk gevallen is en ik nog steeds geen goeder vervanging gevonden heb.

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ze zijn leuk! Vooral de rechter met de kleine bloemetjes. Ik draag lenzen en dan het in handig om een spiegeltje bij je te hebben. Ik heb er 1 in m'n handtas maar wil er ook 1 voor in de auto. Al heb ik daar de achteruitkijkspiegel maar daar kan ik echt niet handig m'n lenzen mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo hallo
    ik hoef niet mee te dingen want ik heb zelf 2 buttonmachines, maar ben wel heel nieuwsgierig hoe jij de stof verwerkt. In de kleine machine krijg ik dit wel voor elkaar, maar bij de 56mm butttonboss mislukt het helaas telkens.... Misschien wil jij het verklappen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze super leuk!! Ik zou echt één moeten winnen omdat ik helemaal nog geen zakspiegeltje heb :( en omdat het linker spiegeltje helemaal bij me past!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach soms zijn er tijden dat je gewoon wat minder tijd over hebt om creatief te zijn, dat heb ik ook wel gehad die eerste weken na de zomervakantie. Je komt vanzelf weer in je flow. Leuke spiegeltjes! Ik doe graag mee voor de derde met alle kleine bloemetjes. Leuke giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe niet meer hoor, ik heb al prachtige spiegeltjes van je ;-) Had ik al gezegd hoe blij ik er mee ben :-) Maar ik wilde alleen even zeggen dat deze ook schitterend zijn!!!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave spiegeltjes. Zag ze al bij Nancy. Ik zou er best eentje willen winnen en dan de linker of de rechter die vind ik het leukste. Waarom ik een leuk spiegeltje moet winnen? Omdat het mijn geluksweek is?? Ben eergisteren jarig geweest, gisteren acht jaar samen met mijn man en te horen gekregen dat ik op een sollicitatiegesprek mag komen. Nee verder heb ik eigenlijk geen idee :oops:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag inderdaad die spiegeltjes bij nancy.
    Wat leuk om een give away te doen.
    Ik vind dat ik er 1 mag winnen, omdat ik nog nooit wat gewonnen heb, en omdat ik vind dat ik mezelf wat meer mag verwennen omdat ik even genoeg ellende heb gehad, en nu alleen nog maar vooruit wil kijken. Het maakt me niet uit welke vind ze allemaal heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ze zijn super! Ik was heeeeel blij met mijn spiegeltje, helaas kreeg Daniël hem eens in zijn handen en liet hem vallen, toen zat er een barst in het spiegeltje :( Dus ik ben wel toe aan een nieuwe! :D
    Die rechter met die kleine bloemetjes vind ik echt uuuuber schattig! Dus, ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen