donderdag 1 augustus 2013

Heerlijke dag / Lovely day

Afgelopen dinsdag ben ik gezellig een dagje gaan knutselen op het vakantieadres van een vriendin. De avond van tevoren kreeg ik onderstaande foto toegestuurd, dat beloofde veel goeds.
Last tuesday I had a craftdate with a friend. The day before she send me this picture (below), that was promising. 
We hebben heerlijk veel geknutseld, ik werkte aan mijn Round Robin mini-notebook en we beschilderden stenen. Thuis ging ik uiteraard nog even verder...
We were very crafty, I did some pages in my Round Robin mini notebook and we painted some beach pebbles. Back home I painted some more...
Ondanks het niet zo mooie weer maakten we ook nog een korte wandeling.
Allthough the weather wasn't great we did make a little walk in the neighbourhood.
Eigenlijk niet nodig om te zeggen dat het een heerlijk dagje was.
Needless to say we had a lovely day.




4 opmerkingen:

  1. Mooi!!! Ook de foto's ;) Loop er achter, maar heb in de vakantie veel 'gezentangled' ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk. Ook de doedels op de foto's. Hoe doe je dat nou weer? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zijn de stenen! Eindelijk een excuus om niet alle losse papieren direct op te ruimen, denk ik! Leuk idee.
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die doodles op de foto's heb ik gedaan met een app op m'n telefoon. Het heet A Beautiful Mess, echt een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen