maandag 4 november 2013

AEDM #4 Instamaand/ Instamonth

Elke eerste maandag van de maand laat ik jullie vijf favoriete instagramfoto's van mij van de afgelopen maand zien. Omdat het 'Art Every Day month' laat ik jullie vijf creatieve favorieten zien. 
Kijk maar mee!
Every first monday of the month I will show you my five favorite instagram photo's. All made by me. 
Because it's 'Art Every Day month' I selected five creative favorites. 
Take a look!
Ik houd van m'n tekenspullen! / Love my Art Supplies!

En ook van m'n kleurpotloden! / And my colored pencils too! 

Zendala

Een wolwinkel in Parijs / A yarn store in Paris 
Boe! Kunstige letters. / Boo! Artful lettering!
Zo nu ga ik weer wat creatiefs doen. Beetje breien denk ik. En een Foodle maken want ik doe mee aan de nieuwe online workshop van Koosje Koene; 'Draw it like it's hot!'
Tot morgen!
Now I'm off to do some creative stuff. Bit knitting I guess. And I'm going to make a 'Foodle' because I'm in the new online workshop by Koosje Koene; 'Draw it like it's hot!'
See you tomorrow!
 

4 opmerkingen:

  1. Enjoyed your arty instagrams. Clever! Happy AEDM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great way to recap your week. These pictures are beautiful. I especially love the BOO and the Paris shop. Stunning photography.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for looking at my work, Anoeska, I love your photos, and of course the doodling is awesome

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En je was ondertussen ook nog even in Parijs... Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen