zondag 9 mei 2010

Nr. 10!

Ja hoor, het is me gelukt! Ik heb nog een andere toepassing gevonden voor de stoffen knoopjes.
Ik heb er een sleutelhanger van gemaakt. Van de zijkant lijkt het een beetje op een macaron, ik heb 2 knopen op elkaar gelijmd (op de foto zie je voor- en achterkant). Het lintje waar de sleutelhanger aan vast zit is tussen de 2 knopen in ook meegelijmd. Of het goed zal houden weet ik nog niet... De tijd zal het leren. Hij gaat aan m'n autosleutel!










In het bericht met de 9 toepassingen liet ik ook al een ringetje zien. Die vond ik zo leuk om te maken, en stiekem ook om te dragen, dat ik er nog een paar bijgemaakt heb. Verslaafd? Nee joh!
De achterste is trouwens heel groot!!!















Nog één knopending dan. Een broche. De basis is ongeveer 3 cm groot hierop heb ik een heel kleintje geplakt met een afbeelding uit dezelfde stof als de basis. Wat een schatje hè?

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn geweldig!!! Wat een creativiteit!!! Op naar nr. 11 haha!! Die met dat knoopje op dat knoopje is ook leuk!! Succes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn ze!
    Ga ik binnenkort ook weereens doen, knoopjes maken!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Te schattig :D! Ik dacht ik help je volgertjesaantal ook vast met 1tje omhoog :)!
    Ik ben ook gek op stofknoopjes en alles wat je er mee kunt! En weet je wat je er ook nog van kan
    maken? Kettingen! Of tenminste...hangers voor
    aan kettingen ;)!
    liefs nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt echt superleuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen