zondag 16 mei 2010

Dubbelop

De afgelopen paar dagen stonden hier in het teken van swappen. Zelf heb ik 3 swaps helemaal in orde gemaakt, waarvan er al 2 verstuurd zijn. De ontvangers hebben ze nog niet gekregen, dus nog geen foto's...
En afgelopen zaterdag zorgde de postbode (en natuurlijk de swappers!) hier ook voor een vette glimlach. En jullie mogen meegenieten ;-)

Van Joyce van Anni-Tas kreeg ik het volgende pakje:

Niet één paspoorthoes, maar twee! En ze zijn allebei zooo leuk! Ik ben er heel blij mee, Joyce bedankt!

Jantina was degene die mij de snel en simpel-swap ging versturen. De bedoeling hierbij was om één item te sturen met een kaart maar GEEN extra's. En dit is wat ik heb gekregen.

Leuk hè! Het was haar eerste swap, goed gelukt vind ik! Ik ben er heel blij mee, vooral omdat ik zelf niet kan haken ;-) Jij ook heel erg bedankt Jantina, en tot swaps!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten