donderdag 17 april 2014

Kraamcadeautje / New born baby gift

Afgelopen week ging ik op kraamvisite. En natuurlijk kun je daar niet met lege handen aankomen. Ik maakte een schilderij voor de babykamer. Het kamertje is grijs/blauwig dus het schilderij moest hierbij gaan passen. Ik vond grijze woodland stof, spande dit om een bestaand doek en schilderde er een blauw beertje op. 
Last week I visited a newly born baby. I couldn't visit empty handed so I made a painting for the nursery. The nursery is blue/greyish so the painting had to match those colors. I found some grey woodland fabric and I streched it over an existing canvas. Then I painted this little blue bear on top.
In het hout aan de onderkant van het doek draaide ik een aantal kleine haakjes zodat je het schilderij kunt gebruiken om allerlei frutsels (slabbetjes e.d.) aan op te hangen.
In the wood of the canvas I made some little hooks so you can hang little stuff on there (like bibs).
Voor de grote zus van de kleine baby maakte ik ook een schilderijtje. Het is tenslotte ook heel speciaal om grote zus te worden, dat verdiend ook een cadeautje. Uiteraard vergat ik daarvan een foto te maken toen het helemaal af was. Ik kan je dus alleen 'bijna-af foto' laten zien.
For the big sister of the baby I made a painting as well. It is after all very special to become a big sister and it does deserve a present. Of course I once again forgot to take a picture when the painting was finished so I can only share the nearly finished painting.
Grote zus was ook erg blij met haar schilderij. Vooral de pompoms vielen in de smaak. ;-)
Big sister was very happy with her painting. She especially liked the pompoms. ;-)

Fijne dag verder! 
Have a nice day!

1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee!
    Van de Sierkip heb ik prachtige stof gekregen, maar dit is daar wel een idee voor.
    Heb je textielverf gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen