vrijdag 22 februari 2013

Nieuwste mandala / latest mandala

Mijn laatste mandala is een keizerskroon, een mandala met rechte lijnen. Lekker veel werk met een liniaal, best leuk zo nu en dan.
My latest mandala is a 'keizerskroon' (that's how it's called in dutch. I don't know the name in English... A translation would be; emperor's crown). It's a mandala with straight lines and lots of use for my ruler. I like it just every now and then.
Het is mijn eerste mandala met zoveel lagen. Ik gebruikte kleurpotlood en een fineliner. 
It's my first mandala with lots of layers. I used colored pencil and a fineliner pen.

Er worden weer veel mandala's getekend door mij op het moment. Heerlijk. Ik doe de opleiding voor mandaladocent bij Anneke Tobbe en mijn eerste basiscursus mandalatekenen is afgelopen week gestart!  Ik vond het geweldig om mijn enthousiasme voor de mandala over te brengen en te delen met anderen. Ik hoop dat er nog veel van dit soort momenten mogen komen.
There are lots of mandalas being made by me at the moment. Love it. My first class 'mandala drawing' started past week and I loved teaching others and sharing my enthusiasm for mandalas with other people. I do hope lots of possibilities to share with other may come.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten