maandag 25 juni 2012

Spelen!

Uiteraard moet je als je nieuw speelgoed hebt er meteen mee gaan spelen! Dat deed ik dus ook!
Ik kleurde deze pagina met mijn nieuwe PanPastels.
Het is het 'mantra' van Joanne Sharpe tijdens de Letter Love 101 cursus. En het werkte voor mij echt. Doordat ik mocht spelen en oefenen kon ik het 'perfect willen doen' loslaten!

Nu speel ik in 'Color Love 101' van Joanne Sharpe.
Ik ben verslaafd aan kleur en aan online cursussen (ze stimuleren me om lekker bezig te blijven, zelfs in drukke tijden) dus dit is de ideale combi hoop ik!

1 opmerking:

  1. Prachtig!! Misschien zou dat ook iets voor mij zijn, die online cursussen, ik had me zo voorgenomen veel te gaan tekenen dit jaar... maar ik heb denk ik te weinig stok achter de deur en heb het ook te druk met andere zaken, maar toch, ik ga een kijken... wie weet...
    Die PanPastels geven in ieder geval een prachtig effect!

    BeantwoordenVerwijderen