donderdag 3 mei 2012

Een blik in...

Mijn letterlove journal!

De tweede keer alweer! Het is ook zo leuk om te doen! Helaas ben ik nu bijna door alle lessen heen... Maar niet getreurd... (ik dan ;-) want Artful Alphabets van Joanne Sharpe is ook al begonnen! (Hoe bedoel je verslaafd...?)

Hier weer een aantal fotootjes:

 
Door vintage alfabetten geinspireerd

 
Spelen met de parallelpen!

 
Valentijn!
(De cursus was voor het eerst live in februari, dit was de 14e les)

 Nog meer spelen met de parallelpen!


 Laagjes!

The great whites!

Nog meer laagjes!!

Nog meer lagen! (Ok, ik geef toe... Ik vond dit een leuke les! ;-)

Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden!

4 opmerkingen:

  1. leuke creaties!!
    Heb gister bestelling gedaan via internet.. het ziet er naar uit dat ik voorlopig nog niet in een boekhandel kom.
    Nou moet ik alleen nog een schrift zien te bemachtigen.

    Ik ben nu ook bezig met de cursus letterlab ken je die?
    Binnenkort eens een update doen op mijn blog.

    Ga zo door!!

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Korte cursus eigenlijk je leert eigenlijk alleen de stijl die zij maakt.
    dit is haar blog http://elviestudio.blogspot.com/ ik volgde haar al langer en toen ik jou bericht las over online workshop zag ik dat zij dat ook had. Vind het wel een mooie stijl. cursus wordt ook goed uitgelegd. vind het eigenlijk best prijzig 15 filmpjes 1e vidieo is intro, 2de is over het materiaal. 3de is een basis les schrijven wat je op de basisschool krijgt.
    Is wel leuk.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super gaaf gedaan! Echt zo leuk al die verschillende lettertypes. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie letters, krijg helemaal zin om zelf ook weer te gaan tekenen. Mijn projectje ligt een beetje op zijn gat. Tijd en keuzes maken...

    BeantwoordenVerwijderen