donderdag 15 maart 2012

Drawing Lab #10 en #11

Weer ben ik vorige week glad vergeten om de drawing lab opdracht op m'n blog te plaatsen... Ik had hem de dag ervoor netjes gemaakt, in Loods 5 toen we een soepje aan het eten waren. De opdracht was namelijk om in een openbare gelegenheid 'blind contour drawings' te maken van andere mensen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet helemaal 'blind' heb gedaan, ongeveer 70% van de tijd heb ik naar de mensen die ik tekende gekeken en 30% stiekem toch op m'n blaadje.
Dit is het resultaat: (sorry voor de slechte kwaliteit foto's... Op de één of andere manier krijg ik ze niet beter gescand...)

De drawing Lab opdracht van deze week was om aan de hand van foto's 'cheater blinds' te tekenen. Hierbij teken je het meeste zonder naar je papier te kijken, wanneer je de details tekent mag je wel naar je papier kijken. Dit geeft altijd leuke resultaten. (Vandaag ouwetjes wegens tijdgebrek...)

Het valt nog niet mee om de foto twee keer precies hetzelfde te tekenen bij zo'n cheater blind! Maar toch vind ik het leuk om te doen en het resultaat vind ik ook altijd leuk! En jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten