vrijdag 14 januari 2011

Blog over mijn blog deel 1: Kimminita

Kennen jullie de blog van Kimminita al? Deze voor-altijd-29er laat de lezers op haar blog meegenieten van dingen waar zij blij van wordt. Zoals deze jurk-der-jurken, zelfgemaakt door Kim.
Maar de blog van Kim heeft meer in huis. Zo kun je bijvoorbeeld zien wat er geswapt wordt...
Laat ze je meegenieten van allerlei moois dat ze op flickr vindt, of in een kringloopwinkel, mooie inspirende teksten en foto's. Kortom echt de moeite waard!

Maar wat deze blog voor mij echt speciaal maakt is dat Kim door haar prachtige mandala's mij het laatste zetje heeft gegeven om eindelijk een cursus mandala-tekenen te gaan volgen. (Inmiddels ben ik verslaafd!)

Rest mij nog jullie de link naar deze inspirerende blog te geven: klik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten