donderdag 15 april 2010

Wat krijg je als...

... je een boekenwurm met een knutselgek combineert? Juist! Een gekke knutselboekenwurm, ik dus...
En het is echt heel erg... maar wanneer ik een boek of knutselspullen koop wordt er tegenwoordig door familieleden doodleuk gevraagd of ik er ook opbergruimte bij heb gekocht... Maar goed, aangezien je niet zo makkelijk ruimte koopt hou ik het voorlopig bij boeken en knutselspullen of een mix hiervan. Inderdaad boeken over knutselen. Zie hieronder de nieuwste aanwinsten.
Vooral bedoeld om mijn art-journal aantrekkelijker te maken. Ik kan niet wachten om ze van voor naar achter uit te pluizen!

1 opmerking:

  1. Alleen de voorkant ziet er al mooi uit! Benieuwd wat je gaat maken én met de spulletjes van VanMarieke (toch zeker ook wel knoopjes ;-)Dat is zo leuk!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen